Met name in piekperiodes, zoals de maandafsluiting, ben je druk met analyses, rapportages en het afsluiten van de boekingsperiode. Dan kun je er eigenlijk geen 200 facturen bij hebben die veel handmatige werkzaamheden vragen. En dat zou alleen maar gaan toenemen, want ACT groeit. Ze stond voor de keuze: óf een extra medewerker aannemen óf onderzoeken of dit proces kon worden geautomatiseerd.

Lees in onze nieuwste klantcasus hoe onze digitale medewerkers de verwerking van in- en verkoopfacturen van ACT efficiënter en sneller afhandelen.

“In het proces zitten nu veel minder fouten. Als er iets ontbreekt aan de gegevens, start de robot de verwerking simpelweg niet op. Dat zien we terug in het verwerkingsverslag, doordat de status van de verwerking niet is veranderd. Het werk dat de robots voor ons doen, scheelt ons enorm veel repetitief monnikenwerk. Daardoor heeft mijn collega nu tijd voor andere werkzaamheden en vindt ze de inhoud van haar werk een stuk leuker. In plaats van zelf het routinematige werk te doen, hoeft ze enkel nog de verwerkingen te controleren.”

GGD Drenthe

Dagelijks stelt GGD Drenthe met de hulp van onze digitale medewerkers actuele Corona rapportages op. Bijvoorbeeld voor alle burgemeesters. Zo zijn ze
Lees bericht »